«АДВОКАТ СЕРГІЙ ГУЛА»


«АДВОКАТ СЕРГІЙ ГУЛА»
Сьогодні для тих, хто шукає кращої правової допомоги, чи не найголовнішим питання є як знайти не просто професійного, але і чесного адвоката, якому можна було б довіряти.

Адвокат, який сумлінно буде виконувати свої завдання та не обманювати клієнтів, особливо, що стосується оплати юридичних послуг.

Адвокат Сергій Гула - не тільки має багатий юридичний досвід, він є юридичним спеціалістом, якому можна повністю довіряти свої важливі справи.

Чесність та професійність - ось головні риси Адвоката Сергія Гули.

Звертаючись до Адвоката Сергія Гули - ви отримаєте професійну та кращу допомогу, мудрі поради та прозорість ведення всіх справ!

Коментарі

  1. Доброго дня Сергію. Звертаюсь до вас так я довіряю вам і знаючи що ви чесний і справедливий адвокат! В мене склалася дуже складна ситуація з якої я сама не взмозі вибратися. Я багатодітна мати,вдова в якої на плечах два інваліда сина. Получаю допомогу по догляду за інвалідом з дитинства психічного розладу. 6 серпня цього року було наложений арешт на рахунок райфазен банк аваль на яку перераховують дану допомогу. Звернувшись до виконавчої служби по телефону, мені було роз'яснено, що буцімто я заборгована Управлінню Фінансової компанії в розмірі 28, 177 00 гривень, яка знаходиться в Ірпіні. Заючи і запевняючи про те що я небрала і не підписувала ніякі документи я не згідна з стягненям заборгованості. Тому прошу вас допомогти мені у вирішенні цього питання. Зарані буду дуже вдячна за допомогу.

    ВідповістиВидалити
  2. Добрий день. Працюю вчителем початкових класів у Броварській ЗОШ І-ІІІ ступенів ✓10. Завтра 08.11.21р буду відсторонена від роботи без збереження заробітної плати ( відмова від
    нової вакцинації).
    Прошу Вашої допомоги в поданні позовної заяви. Дякую за розуміння мого положення.

    ВідповістиВидалити
  3. Чи правда що депутати проголосовали законопроект 4142

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ЗАЯВА про заборону проведення вакцинування

ЗАЯВА про заборону та незгоду із вакцинуванням та тестуванням

10-ка найважливіших конституційних прав, які обов’язково потрібно знати!